יום ראשון, 18 ביולי 2010

לצפיה ישירה: רוצה להיות כוכבת פורנו ****מומלץ ביותר!!!!! וקורע מצחוק!!


אני נותן על הסרט הזה 9.8
ואני ראיתי מלא סרטים אז זה הסרט הכי קורע שראיתי

רוצה להיות כוכבת פורנו

כרמן אלקטרה חוזרת בקומדיה סקסית חדשה בה היא מגלמת את דמותה של קנדי פייבוויז, כוכבת פורנו מצליחה אשר מנסה להוכיח שהיא קצת יותר מזוג שדיים מהלכים. ג'ו ובאגי הם שני חברים טובים שכל חלומם הוא להפיק סרט, אך מה לעשות שכל מה שיש להם ביד זה תסריט גרוע. הם מחליטים לנסוע ללונדון כדי לנסות ולמכור את תסריט הזהב שלה, אך עד מהרה מגלים כי כל הדלתות נסגרות בפניהם. המזל שלהם משתנה כאשר מפיק מהעולם התחתון מלווה להם כסף עבור מציאת שחקנית פורנו מתאימה שתגלם את התפקיד הנחשק של קנדי פייבוויז. כנגד כל הסיכויים הם מתחילים בעבודה, אך לא עובר זמן רב עד שהבעיות מתחילות לצוץ על סט הצילומים המצולם בבית הוריהם. האם בסופו של דבר ג'ו ובאגי יעשו זאת ויעלו על דרך להצלחה, ואולי אף בדרך יצליחו למצוא אהבה?
ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: טום ריילי, טום בארק, כרמן אלקטרה, אדי מרסן, מישל ריאן, מק'קנזי קרוק, פליסיטי מונטאגו.

                          לינקים:
http://www.megavideo.com/?v=G9DIVN9I

http://www.megavideo.com/?v=F74ZFVVU

האתר שכל אתרים המתכונים לוקחים מימנו!!

אורי חזקיה-הופעות ושטויות


חוגגים אמצע עונה!08-02-2009




 גלריית תמונות                       ארכיון טורים


http://www.oristandup.com/site/default.asp
אמצע עונה לצחוק מעבודה!!!  האמת שמדהים. המון עבודה, המון מחשבות, המון חפירות לחברים (אתה מכיר את זה ש....). אבל סוף סוף אני מרגיש שאני מצליח לתקשר אתכם דרך המסך. בקרוב מאוד תראו פרק ששלחו אותי לארגן מסיבת יומולדת לילדה בת 16. מקווה שתאהבו. כמעט שעשר שנים שמסתובבות לי מחשבות מוזרות בראש. כנראה שעכשיו זה הזמן להקיא את הכל החוצה.
בקרוב אעדכן את גלריית הוידאו. למי שמעוניין.
אשתדל לכתוב פה קצת יותר על מה קורה ואיך הולך. לפעמים אני מחזיר הודעות קצת באיחור, אז סליחה מראש.
תודה על כל המיילים המגניבים שאתם שולחים, ובכלל על האהבה. נתראה בקרוב.
צללחחחחחחחחחחת

התשובות לבגרות במתמטיקה חלק ב'!!!!!!!


פתרון הבגרות במתמטיקה - מועד קיץ 2010

להלן פתרון בחינות הבגרות במתמטיקה מועד קיץ 2010 אשר נערכו בתאריך 25/05/2010:
להלן פתרון בחינות הבגרות במתמטיקה מועד ב' מועד קיץ 2010 אשר נערכו בתאריך 14/07/2010:

מדען אמריקני: ייתכן כי חוצנים כבר חיים בכדור הארץ


סערה בקרב חובבי החייזרים - וגם באקדמיה: חוקר אמריקני מפורסם בתחום המדעים הכריז כי ייתכן שחייזרים חיים כבר ממש בתוכנו. "הם ממש מתחת לאף שלנו - או אפילו בתוכו", הוא אומר. למה הוא בדיוק מתכוון?


יש חיים מחוץ לכדור הארץ ? (צילום: AP)
הוציא את הזכוכית מגדלת לחפש את החייזרים
חיידקים או חייזרים? בעשורים האחרונים עסוקים בני האדם באובססיביות בחיפוש אחר אות חיים מכוכב אחר. אחרי שחוקרים רבים סרקו את השמיים לאיתור גלי קול, בתקווה למצוא שביב של אינפורמציה שתעיד על קיומם של חיים מעבר לכדור הארץ, מערער היום חוקר מפורסם את הסגל המדעי בעולם וקובע - ייתכן שחוצנים כבר חיים בקרבנו.
הפיסיקאי פול דיוויס, זוכה בפרס אוניברסיטת אריזונה ומי שהתפרסם בזכות מאמריו האקדמיים בתחום המדעים, אמר היום כי קיים סיכוי שחיים מכוכב אחר התפתחו על כדור הארץ כבר מספר פעמים - מבלי שהיצור האנושי (כלומר אנחנו) יידע על כך.
חייזרים בתוך האף?
פול דיוויס - מאמין בקיומם של חוצנים (צילום: AP)
פרופ' פול דיוויס עם ידיעה מרשימה

דיוויס הסביר כי חיים חוצניים יכלו להתקיים על הכדור במגוון של תצורות מחייה, אם כי לרוב כמיקרונים מיניאטורים. הפיסקאי שהימם את אנשי האקדמיה עם קביעתו אומר כי ייתכן היצורים שכולם מחפשים אחריהם נמצאים ממש מתחת לאפנו - ואפילו בתוכו.
למעשה, אומר הפיסקאי המדופלם כי מה שאנחנו רגילים לקרוא חיידקים - אלו יכולים במידה רבה להיות חיים מכוכב אחר - שפשוט התפתחו על כדור הארץ. עד עכשיו עוד לא נמצאה תשובה ברורה האם אכן החייזרים חיים לצידנו ודיוויס אף טוען שיהיה קשה מאוד להוכיח זאת. אבל הוא לפחות מעודד את מחפשי החוצנים המושבעים להוציא את הזכוכית מגדלת.

צפיה ישירה: זומבילנד**




זומבילנד

קומדיית אימים המתמקדת בקבוצה מצומצמת של ניצולים שמצאו דרך לחיות בעולם הנשלט על ידי זומבים.
ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: וודי הרלסון , גסי הייזנברג , אמה סטון , אביגיל ברסלין , ביל מארי , מייק ווייט

                      לינק:
http://www.megavideo.com/?v=2OFJ39Z1

צפיה ישירה: גבר מי שמטפלת




גבר מי שמטפלת

הסרט מספר על סוכן ללא מחסה, שאחרי שהוא נכשל בהגנה על מדענים ממשלתיים חשובים, לומד שהמשפחה של האדם בסכנה. במאמץ לכפר על מעשיו, הוא מסכים לדאוג לילדים של האדם רק כדי לגלות שלשמור על ילדים היא המשימה הקשה ביותר שלו.
ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: וין דיזל, לאורן גרהאם, פיית' פורד, בריטני סנואו, מקס ת'יריוט, כריס פוטר, קארול קיין.

         לינק:
http://www.megavideo.com/?v=PFQN3O0S

צפיה ישירה: נותנים בראש**




נותנים בראש

הסרט מספר את סיפורם של שני שחקני הפוטבול המובילים בתיכון שמחליטים יום אחד לנטוש את מחנה האימונים של קבוצתם ולעבור למחנה האימונים של המעודדות. כך שלעולמן המושלם של החטובות המקפצות מגיעים שני גברברים צעירים שכמובן חושבים שזהו המקום המושלם להכיר בחורות. איך 2 שני בנים יסתדרו עם 300 בנות.

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: אנלין מקקורד, וויל גלוק, דיויד וולטון, ניקולאס ד'אגוסטו.

     לינק:

http://www.megavideo.com/?v=NJBLBT53






לצפיה ישירה: אמריקן פאי 5!!~~




אמריקן פאי 5: מירוץ בעירום

ההלצה נמשכת והפעם במסגרת הטקס הסקסי של השנה: המרוץ בעירום. נצר נוסף למשפחת סטיפלר, אדם, מבין שאם הוא לא יעשה משהו ומהר, הוא עלול להגיע לטקס הסיום של בית הספר כשהוא בתול למהדרין. בלוויית כמה מחבריו הטובים ועוד כמה נערות קולג' שובבות, הוא מצטרף למרוץ שיהפוך אותו לגיבור המחזור. יוג'ין לוי, שגילם את אביו של ג'ים בטרילוגיה המקורית, מופיע גם כאן בתפקיד משנה, ולצידו ג'ון וייט ("שירלי הולמס"), כריסטופר מקדונלד ("גילמור המאושר") ורוס תומאס ("אהבה על קרח דק: השאיפה לזהב")

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: ג'ון וויט, מריה ריקוסה, כריסטופר מקדונלד, ג'ו בוסטיק, אלישה ניקול פלט, ג'סיקה בוקר, ג'ק סיגל.

                                            לינק:
http://www.megavideo.com/?v=U6LI28CU

לצפיה ישירה: אמריקן פאי 4!!**




אמריקן פאי 4: מחנה התזמורת

היכונו לעוד פרוסת בידור של אמריקן פאי. בקומדיה החדשה אחיו הצעיר של סטיפלר נשלח שלא מרצונו למחנה קיץ של התזמורת שם הוא נקלע לשרשרת סיטואציות מטורפות הכוללות מצלמות נסתרות ומדריכות לוהטות. אך כשהוא מתאהב באליז, הוא נאלץ להרגיע את דרכי הסטיפמייסטר גם במחיר של תוצאה מבדרת במיוחד. אביו של ג'ים (יוג'ין לוי) חוזר בתור מדריך במחנה המנסה לייעץ לאחיו הצעיר של סטיפלר כיצד לחזור למסלול. סצנות מטובלות בהומור, מין ובידור.

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: יוג'ין לוי, טאד הילגנבריק, אריאל קבל, ג'ייסון אירלס, קריסטייל לייטנינג, ג'ון הי לי, מאט בארר.

לינק:
http://www.megavideo.com/?v=223JATQX

לצפיה ישירה: שכחו אותי בבית 4!!**



שכחו אותי בבית 4

המשך רביעי לסדרת הסרטים המצליחה בבימויו של דניאל רוד ("צמד הבלשים"). הוריו של קווין מק'אליסטר נפרדים והוא נשאר לגור עם אמו. הוא מחליט לבלות את חג המולד עם אביו באחוזה של חברתו החדשה (והעשירה) נטלי. אלא ששני פושעים מתכננים לבזוז את האחוזה. בהשתתפות ג'ואנה גוינג ("אשה משמיים") ופרנץ' סטיוארט ("אהבה גורלית").

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: פרנץ' סטיוארט, אריק אברי, ברברה בבקוק, ג'ייסון בייג'ה, קלרה קרי, ג'ואנה גוינג, מיסי פייל.

לינק:http://www.megavideo.com/?v=1ROC4QZV

לצפיה ישירה: שכחו אותי בבית 2!!**




שכחו אותי בבית 2

קומדית המשך לסרט הראשון. גם הפעם על הבימוי אחראי כריס קולומבוס ("אמא חורגת"). משום מה, בפעם השנייה ברציפות, משפחת מק'קאליסטר יוצאת לחופשה בפלורידה, ושוב קווין (מקולי קלקין, "שכחו אותי בבית") נשאר מאחור, ובסופו של דבר מגיע לניו יורק סיטי. משופשף בענייני עצמאות, קווין ניגש למלון יוקרתי בלוויית כרטיס האשראי של אביו, ומנסה להנות מהחיים. הבעיה היא, ששני השודדים מהסרט הקודם (ג'ו פשי, "בן דודי ויני", ודניאל סטרן, "תעצרו את העיר, אני רוצה לרדת!") השתחררו בינתים מהכלא ומתכננים שוד נועז בחנות הצעצועים הגדולה ביותר בניו יורק, בערב חג המולד! קווין הפרחח, שמכיר את השיטות של השניים, יוצר לעצור אותם ויהי מה.

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: מקוליי קולקין,ג 'ו פשי,דניאל שטרן,קתרין אוהרה,ג 'ון הרד.

לינק:
http://www.megavideo.com/?v=7XG0H5S0

לצפיה ישירה: שכחו אותי בבית***




שכחו אותי בבית

קומדיה של כריס קולומבוס ("גברת דאוטפייר"). משפחה ברוכת ילדים יוצאת לחופש אך שוכחת את קווין (מקולי קלקין, "הבן הטוב"), הבן הצעיר, כיוון שהוענש יום לפני ונשלח לישון לבדו בעליית הגג. רק באמצע הטיסה מבינה האמא (קת'רין או'הרה, "משב רוח מוזיקלי") את טעותה המרה, ומנסה נואשות לחזור לביתה. בד בבד קווין הקטן מבין את מר גורלו, ומשכנע את עצמו שהוא זה שהעלים את המשפחה שלו במשאלותיו. הוא גם לומד להסתדר לבד בבית, עד שמגיעים לאזור שני שודדים (ג'ו פשי, "החבר'ה הטובים", ודניאל סטרן, "עד החתונה זה יעבור"), אשר מאימים על השלווה. הסרט עצמו, ומקולי קלקין היו מועמדים לפרסי גלובוס הזהב. פס קול הסרט (ג'ון וויליאמס, "מלחמת הכוכבים") היה מועמד לפרס האוסקר.

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: מקולי קולקין, ג'ו פשי, דניאל שטרן, ג'ון הירד, רוברטס בלוסום, קת'רין אוהארה, אנג'לה גות'אלס.

לינק:
http://www.megavideo.com/?v=VAI1FZI3

צפיה ישירה: בדרך לחתונה עוצרים בווגאס***










בדרך לחתונה עוצרים בווגאס

במרכז העלילה ניצבים ארבעה חברים שמתעוררים בלאס וגאס עם תינוק לא מוכר, תרנגול, נמר ושן שבורה אחרי ליל פורענות, ומגלים שהם לא איבדו רק את זיכרונם אלא גם את חברם דאג, שאמור להתחתן יומיים לאחר מכן. הסרט מלווה את החבורה העליזה במהלך ניסיונותיה לפענח את אירועי אותו לילה ולמצוא את החתן המיועד - כולל הופעת אורח של המתאגרף מייק טייסון.

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: זץ' גליפינקיס, מייק טייסון, אד הלמס, מייק טייסון, מייק טייסון.

הלינק:
http://www.megavideo.com/?v=8RTGKXJE

צפיה ישירה: קיק אס ****





קיק אס

הסרט מבוסס על ספרי הקומיקס מפרי היוצר של מארק מילר (אשר הביא לנו את "מבוקש"). דייב הינו נער ממוצע אשר מחליט לקחת את העיסוק האובססיבי שלו בקומיקס ברצינות ולהפוך לגיבור על, השם שהוא בוחר לעצמו זה קיק-אס, הוא תופר לעצמו חליפה ומשיג מסיכה ויוצא להילחם בפשע, הבעיה היא שכמובן אין לו שום כוחות על. יום אחד הוא פוגש ילדה ואיש- אבא של הילדה (ניקולאס קייג') שהם גם מסתברים להיות גיבורי על, וגם להם אין כוחות אך הם הרבה יותר מיומנים. הם קוראים לעצמם "היט גירל" (הילדה) ו- "ביג דדי" (האבא). העניינים מתפתחים, עד שפרנק ד'אמיקו (מארק סטרונג), איש עשיר וגם בעל ארגון פשע בעיר, רוצה לתפוס את קיק אס, היט גירל וביג דדי ולהרוג אותם.

ז'אנר: סרטיםקומדיה
שחקנים: ג'וזף גילגון, אהרון ג'ונסון, קול מורטז.

לצפיה ישירה:

http://www.megavideo.com/?v=8OJUYFTD

יום שני, 12 ביולי 2010

צפיה ישירה: מציצים הסרט****




ז'אנר: סרטיםישראלי
שחקנים: אריק אינשטיין, אורי זוהר, סימה אליהו, מונה זילברשטיין, צבי שיסל, מורדכי בן זאב, מוטי

תקציר:
ישראל 1972, אלי, גיטריסט שדוף, עמוס קוקאין ואלכוהול, פוגש באחת ההופעות בעיירת פיתוח את דינה היפה, התופסת אתו טרמפ לתל-אביב ומסיימת אתו את הלילה בצריף של גוטה הנמצא בחוף "שרתון".

לינק:

http://www.megavideo.com/?v=VHBLTB6A

יום שבת, 10 ביולי 2010

מי שלא יבוא חבל: גלריה צבעונית במיוחד

בחורות בלבוש מינימליסטי, מוזיקה איכותית, כרי דשא מצהיבים והרבה קעקועים. אתם עוד פה? גלריה שעושה חשק לעלות על מטוס ולעוף מכאן



צילומים: אימג'בנק/gettyimages

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יום שני, 5 ביולי 2010

גלריה: מעודדות במונדיאל



מעודדת ברזילאית צופה במונדיאל על מסך ענק בריו דה ז'נרו
 מעודדת ברזילאית צופה במונדיאל על מסך ענק בריו דה ז'נרו    צילום : כל התמונות רויטרס 
כמו בכל שבוע, קבלו את הבנות שהופכות את גביע העולם בכדורגל לשווה יותר, כולל המעודדת הכי מפורסמת של המונדיאל הנוכחי ועוד כמה בנות חמות

המעודדת הכי מפורסמת של מונדיאל 2010 - הדוגמנית לאריסה ריקלם שעודדה את נבחרת פרגוואי והבטיחה לרוץ עירומה ברחובות דרום אפריקה אם פרגוואיי תיקח את הגביע. חבל שזה כבר לא יקרה.
 
עם סלולרי במקום אסטרטגי
 עם סלולרי במקום אסטרטגי 
 
והנה עוד מעודדות, קצת פחות מפורסמות:
 
מעודדות של נבחרת דרום קוריאה במשחק מול אורוגוואי
 מעודדות של נבחרת דרום קוריאה במשחק מול אורוגוואי 
 
 
מעודדות נבחרת אנגליה מאוכזבות מהתוצאה במשחק מול גרמניה
 מעודדות נבחרת אנגליה מאוכזבות מהתוצאה במשחק מול גרמניה 
 
 
מעודדות ברזילאיות במשחק מול צ'ילה
 מעודדות ברזילאיות במשחק מול צ'ילה 
 
 
מעודדות של פרגוואי שהתחפשה לתוכי במשחק מול יפן
 מעודדות של פרגוואי שהתחפשה לתוכי במשחק מול יפן 
 
 
מעודדות של הולנד במשחק מול ברזיל מאושרת מהעפלה לחצי הגמר
 מעודדות של הולנד במשחק מול ברזיל מאושרת מהעפלה לחצי הגמר 

דו קרב: דילמת השמלה הכפולה

קריסטין סטיוארט נגד אמנדה סייפריד, זואי סלדנה מול אווה לונגוריה ומישל מונהן מתמודדת עם הדוגמנית נטליה וודיאנובה. דו קרב שכולו כפולים


קריסטין סטיוארט VS אמנדה סייפריד

 איזה לוק אהבתם יותר? 
 הצבע!
גם אמנדה סייפריד וגם קריסטין סטיוארט הופיעו לאחרונה לפרימיירות חגיגיות בוריאציות מעט שונות של אותה שמלת מיני מבית המעצב רולנד מורט.

סטיוארט בחרה במראה גותי ואפל עם שמלה שחורה בעלת שרוולים ארוכים, נעלי לכה שחורות ועיניים מעושנות, בעוד שסייפריד הלכה על מראה אביבי יותר של שמלה כחולה בגזרת סטרפלס, סנדלים מאווררים וצמה מרושלת הנשענת על כתפה.

 
קריסטין סטיוארט (מימין) ואמנדה סייפריד
 קריסטין סטיוארט (מימין) ואמנדה סייפריד   צילום : GettyImages/אימג'בנק 
 

אווה לונגוריה VS זואי סלדנה

 על מי אהבתם את השמלה? 
 הצבע!
בדרך כלל אווה לונגוריה לא משקיעה כל כך כשהיא יוצאת לקניות, אבל כשאת מבלה בריביירה הצרפתית במהלך פסטיבל קאן, הכללים משתנים וכל יציאה מהבית מחייבת שמלת מעצבים ותיק של הרמס. במקרה הזה היא בחרה שמלה אפורה וא-סימטרית עם דיטיילים במותניים מבית המותג ארווה-לז'ה של מקס אזריה אותה היא השלימה עקבי איב סן לורן ותיק בירקין של הרמס - שניהם בצבע נייבי.

באותה שמלה בדיוק נתקלנו על זואי סלדנה הידועה לא מעט בזכות טעמה המשובח באופנה. את השמלה שלה בחרה השחקנית לשלב עם נעלי פיפ-טואו מבריקות של פראגאמו, קלאץ' תואם ולק שחור להשלמת המראה.

 
אווה לונגוריה (מימין) וזואי סלדנה
 אווה לונגוריה (מימין) וזואי סלדנה   צילום : ספלאש 
 

נטליה וודיאנובה VS מישל מונהן

 יפה בכתום: 
 הצבע!
עוד ב-2009 ראינו את מישל מונהן בשמלה כתומה בעלת גזרה מופרעת מבית לואי ויטון. על אף נוכחותה הצעקנית של השמלה השחקנית החליטה ללכת על מראה אדג'י אף יותר ולשדך לשמלה סנדלים המכילות נוצות, חרוזים, רצועות ואבנים.

הדוגמנית המדהימה נטליה וודיאנובה הגיעה עם שמלה זהה להשקת סניף לואי ויטון בלונדון אותה שילבה בצורה קלאסית יותר עם עקבי זהב נוצצים וקלאץ' מושלם מסאטן. לנו ברור מי המנצחת בדו קרב הזה, ולכם?

 
נטליה וודיאנובה (מימין) ומישל מונהן
 נטליה וודיאנובה (מימין) ומישל מונהן   צילום : getty, splashnews/ASAPcreative 
 

יום שישי, 2 ביולי 2010

איך לעבור את הקיץ מבלי לפשוט את הרגל?

קייטנות, בילויים, סופי שבוע ואטקרציות הם רק חלק מהקנסות של הקיץ הנוכחי. כיצד לעבור את כל זה מבלי להתרוששש?


החופש הגדול רק החל ואנו, ההורים, יודעים שחופש משמעו הוצאות הולכות וגוברות. מתוך רצון להעסיק את הילדים, למלא את החופש בכיף ולהימנע ככל הניתן מלשמוע את המשפט "משעמם לי", אנו רצים מפעילות אחת לאחרת ולבסוף מוציאים סכומי כסף אדירים. נשאלת השאלה האם הדברים חייבים להראות כך? או במילים אחרות, איך נתן לבלות בחופשה מבלי לפשוט את הרגל?

העבירו את האחריות לשיעמום לידי הילדים

בראש ובראשונה אני ממליצה להורים להעביר את האחריות לשעמום לילדים. פעמים רבות כשאנו שומעים את המילים "משעמם לי", אנו הופכים לצוות הווי ובידור ומנסים למלא את הימים הארוכים מבוקר עד ערב ובלבד שהילד יהיה עסוק. לעניות דעתי, הדברים צריכים להיראות קצת אחרת, ילד בכל גיל יכול להעסיק את עצמו ולו לפרק זמן קצר. חשוב שאנו נספק לו הזדמנויות לעשות כן, נציע לו פעילויות שהוא יכול לבצע בעצמו ונפרגן לכל פעילות עצמאית. כאשר אנו מרגילים את הילדיםשלנו שאנחנו אחראים להעסיק אותם, נוצר מצב שהם לא יודעים מה לעשות עם עצמם בזמן הפנוי, לכן אני ממליצה להעביר את האחריות לילדים. כתגובה למילים משעמם לי אנו יכולים לומר: "אני סומכת עליך שתמצא מה לעשות בחצי שעה הקרובה כי מאוחר יותר אנו נוסעים לסבא וסבתא", "בחדר יש משחקים יפים על המדף אני בטוחה שתהנה להרכיב את אחד הפאזלים או שאולי תצפה בסרט החדש שאבא קנה לך?"
 

לא חייבים להקיף את העולם

170
 איספו צדפים או העיפו עפיפון  
 צילום : אימג' בנק / Getty Images 
  
החופש הוא ארוך ואנו רוצים במהלכו לבלות עם הילדים, אך אין הדבר מחייב שכל בילוי יהפוך להוצאה כספית גדולה, ולכן כשלב ראשון עלינו לתכנן מהו התקציב העומד לרשותנו, מהם הבילויים החביבים עלינו וכיצד ניתן לפרוס אותם לאורך החופש כולו.

אני ממליצה לשלב בכל שבוע פעילות אטרקטיבית אחת או יותר (בהתאם ליכולותינו הכלכליות) מחוץ לבית. ילדים גדולים בגיל בית הספר היסודי והתיכון מומלץ לשתף בהחלטות ולהסביר להם מהן האפשרויות העומדות לפנינו, כמו גם לתת להם הזדמנות לחוות את דעתם על כך. "האם אתה מעדיף שנלך לסרט מחר או שנסע לגן החיות בשבת? מאיזה פעילות לדעתך נהנה יותר כולנו?".

שתפו והתייעצו עם הילדים

אני רואה בכל המצב הזדמנות ללמד את ילדנו להפעיל שיקול דעת, לדעת לבחור ולהתמודד עם כל תהליך קבלת ההחלטות. אנו בהחלט יכולים לנצל את המצב המיוחד לשוחח עם הילדים, להכיר אותם טוב יותר ולשתף אותם יותר בהחלטות שאנו מתלבטים לגביהן. כשאנו משתפים את הילדים חשוב לעשות זאת במידה ובהתאם לגילם ומידת הבנתם, אין הכוונה להעמיס עליהם את כל הנטל שאנו סוחבים, אלא לשתף אותם במידה מתאימה.
 

פיקניק על הדשא במקום ארוחה במזנון

כשאנו חושבים על בילוי עם הילדים אנו מפנטזים על פעילות מהנה שלרוב כרוכה בממון רב, ואילו במציאות ניתן בהחלט למצוא פעילויות מהנות שלא יכבידו על הכיס, או שניתן להוזיל משמעותית את מחיר הבילוי אם למשל נביא אוכל מהבית במקום לרכוש אותו באולם הקולנוע, במזנון הבריכה או בקניון. פיקניק בגן השעשועים לארוחת הערב ייחשב על ידי ילדנו כפעילות מהנה במיוחד כמו גם בילוי בים או צפייה במופיעים חינמיים בקניון.

אם אנו נתלהב נסחף אחרינו בקלות את ילדנו, כמו במקרה של עומרי בין ה-11 שהתאכזב לשמוע שבמקום מנוי לבריכה בקיץ אמו מתכוונת לבלות אתו בים. למרות תגובתו הקרירה אמו עדיין המשיכה להתלהב מהעניין, להציג את הבילוי באופן חיובי והחוויה בסופו של דבר הייתה חיובית. יש משמעות רבה לדרך שבה הדברים מוצגים על ידנו, אם אנו נראה את חצי הכוס המלאה כך הדברים ייראו גם על ידי ילדנו. הבילוי בים יראה אחרת לגמרי אם ההורים יציגו אותו כברירת מחדל מפני שאין לנו תקציב למינוי לבריכה או שהוא יוצג ככיף והנאה על יתרונותיו המיוחדים.
 

צרו "חילופי משלחות"

170
 העדיפו פיקניק על פני ארוחה קנויה  
 צילום : אימג' בנק / Getty Images 
  
דרך נוספת שיכולה להיות מהנה היא לשלוח את ילדנו להתארח אצל חברים או קרובי משפחה ואנו בתורנו נארח את החברים אצלנו. בדרך זו האווירה משתנה והילדים מוצאים את עצמם משחקים זה עם זה בהנאה גדולה ונזקקים להרבה פחות גירויים חיצוניים.

מניסיוני, האופן בו החופש יראה תלוי הרבה מאוד בהכנה מתאימה, נכונות שלנו לקבל את התקופה, וההבנה כי לא מצופה מאתנו למלא כל דקה ביום בפעילות אטרקטיבית מרגשת. אם נחשוב על הכל כחוויה, נראה בכך הזדמנות להתקרב לילדנו, להכיר אותם טוב יותר ולבלות איתם, נוכל בהחלט לגלות כי החופש הגדול יכול להראות אחרת.

לסיום ברצוני להעיר הערה אחרונה שהחופש הוא בהחלט הזמן המתאים לכופף קצת את החוקים. להתפשר על שעת השינה, לתת לילדים לאכול קצת יותר ממתקים ולשחרר קצת את הגבולות בדומה לאיך שאנו היינו נוהגים לו היינו בחופש.