יום שני, 15 בנובמבר 2010

לייזרים, מים ולגו - להתעלם בכיף מהשעון המעורר

לא נולד השעון המעורר שלא נצליח לכבות, ותמיד נצליח לגנוב עוד שעה או יום שלם של שינה, אבל יש יצרנים שממשיכים לנסות להעיר אותנו. הנה כמה שעונים מעוררים מגניבים. אחרי שתגמרו לקרוא את הכתבה הזו, אתם יכולים לחזור לישון

בגלל שהחלטנו כולנו לזרוק את השעונים המעוררים הוותיקים, שבשביל להעיר אותנו הם מצלצלים, מזמזמים, מצפצפים, רוקדים על השולחן או פותחים רדיו ומשמיעים לנו את הדס שטייף מספרת על הגנב הטיפש ששכח להתלבש.

כולנו כבר יודעים לעשות "סנוז" ולהאבק בכל שעון מעורר, משוכלל ככל שיהיה, והם כנראה לא באמת יעזרו לנו - אבל עם אחד מהשעונים הבאים, אולי יהיה כיף יותר לקום.

שאלו את עצמכם איזו בעיה חמורה יותר - העובדה שישראל מתייבשת או שאתם לא מצליחים לקום בבוקר? כך או אחרת, השעון המעורר הזה מבטיח לפעול לזמן מה, אם רק תשימו בו מי ברז.



השעון הזה מתחכם ורוצה לעזור לכם לקום על ידי כך שרק אם תכוונו לייזר בדיוק למרכזו, הוא יפסיק לצלצל ולהטריד. האמת שלא ניסינו, אבל אנחנו מהמרים שגם נעל מספיק גדולה תעשה את העבודה ודורשת פחות ריכוז או ערנות.

  

גם השעון הזה ינסה להתחכם איתכם ויעיף פרופלור קטן שתצטרכו לקום ולמצוא ולהחזיר בשביל שהוא יפסיק לצפצף. יתכן שצוות המהדסים שהגה את הרעיון גר בחדר מספוג ולכן לא קרה לו כלום כשהם ניסו להטיח אותו בקיר.



כשראינו את השעון הבא, חשבנו שמישהו פה הגזים. צריך לקום, להתרכז, ולפתור קוביה הונגרית בשביל שהוא יפסיק להציק לנו? יש גבול ליכולות הקוגנטיביות שלנו בכל שעה של היום. וגם לכתוב "קוגנטיביות" בשעה כל כך מוקדמת לא היה קל. בכל מקרה, אין מה לדאוג. סיבוב שעון הקוביה הזה רק מחליף בין שעון, תאריך וטמפרטורה. כיבוי הצלצול יכול להעשות כמו בכל שעון רגיל, על ידי השלכה חזקה לכיוון הרצפה.




שעון. לגו. מלחמת הכוכבים. לא צריך להסביר יותר.



ואילו שעון ההארד דיסק הזה לא ממש מעורר, אבל הוא די מגניב. אנחנו רק מקווים שהיה גיבוי לאבא של מי שעיצב אותו.

  
וזה מגניב כי הוא נראה כמו זוג עיניים. כל אישון הוא מחוג, אם זה לא ברור.


בחירת המערכת: שעון זול שמופעל על ידי הוראה קולית בלבד: "מותק, את/ה יכול/ה לתת לי כאפה בשמונה בבוקר ולהעיר אותי? תודה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה