יום שבת, 5 ביוני 2010

תאמינו או לא: פרידה מהכלבה המכוערת בעולם

מסי אלי, המחזיקה בתואר המפוקפק, מתה בגיל 17. וגם: פליטת כדור כואבת במיוחד לעבר האשכים ואדם שהסתנן ל-4 לוויות בתוך שבוע בשביל לגנוב אוכל. מדור שמביא לכם את החדשות הכי הזויות, הכי מפתיעות והכי משעשעות של השבוע מרחבי העולם, והכל אמיתי

חדשות הן בדרך כלל עניין רציני, אולי אפילו רציני מדי, אבל לא במדור הזה. בכל סוף שבוע אנחנו מלקטים עבורכם את הידיעות הכי הזויות, הכי משעשעות והכי מפתיעות מרחבי הגלובוס – ידיעות שיגרמו לכם לתהות האם זה בכלל אמיתי. אז כן, הכל פה אמיתי לגמרי – תאמינו או לא.

ארה"ב: הכלבה הכי מכוערת בעולם הלכה לעולמה

השבוע נתחיל ברשותכם דווקא עם בשורה קשה. מיס אלי, שזכתה בשנה שעברה בתואר המחייב "הכלבה הכי מכוערת בעולם", מתה בגיל 17 בביתה שבמדינת טנסי בארה"ב. בחודש הבא היא היתה אמורה לשוב לתחרות המתקיימת מדי שנה בקליפורניה, אך היא לא תהיה שם כדי להגן על התואר.

מיס אלי, שהיתה עיוורת, קירחת באופן חלקי ובעלת לשון תלויה בצדו השמאלי של פיה, התפרסמה בזכות קריירה מפוארת בעסקי השעשועים. היא השתתפה באופן קבוע בתכנית טלוויזיה על כלבים, צולמה ללא מעט פרסומות והשתתפה במבצעי גיוס כספים למטרות צדקה, בהם נאספו למעלה מ-100 אלף דולרים.

"המוות שלה לא היה לא צפוי", סיפר לעיתון "מאונטין פרס" הבעלים של מיס אלי, דון גוהרינג, שמפעיל קרקס עם מופעי כלבים. "היא לא ידעה לעשות פעלולים, אבל נהנתה מתשומת הלב". לדבריו, עכשיו הוא מתכוון לבנות מקלט לכלבים נטושים, שייקרא על שמה של הכוכבת המנוחה . "אני הולך להפוך את זה למטרת העל שלי לזכרה".
 

אוסטרליה: גנב רכב עם קרון, כשהבעלים בתוכו

רק נקנה וכבר נגנב, עם הבעלים בפנים
 רק נקנה וכבר נגנב, עם הבעלים בפנים 
 צילום : רויטרס (ארכיון) 
  
בני זוג בשנות ה-60 לחייהם מהעיר אדלייד שבאוסטרליה עברו השבוע חוויה שהם לא ישכחו עד סוף חייהם. עבריין שגנב את רכבם לא שם לב שהשניים היו בתוך הקרון שהיה מחובר לרכב, ויצא איתם לנסיעה פרועה ברחבי העיר.

ברשת ABC האוסטרלית דווח כי האירוע התרחש כשבני הזוג רכשו קרון חדש. הם נכנסו לתוכו יחד עם סוכן המכירות, כשהמפתחות של הרכב היו בסוויץ' ואז הגיע הגנב, שהתניע והחל בנסיעה. סוכן המכירות הזריז הצליח לקפוץ מהקרון, אך בני הזוג חסרי המזל נתקעו בפנים.

הנסיעה הפרועה של הגנב נמשכה רבע שעה, עד שהוא התנגש ברכב חונה ונאלץ להימלט רגלית. בני הזוג המבוהלים לא נפגעו, אך לרכב ולקרון נגרם נזק של כ-2,000 דולר אוסטרליים. המשטרה עדיין מחפשת אחר הגנב.
 

ניו זילנד: 4 לוויות בתוך שבוע – כדי לגנוב אוכל הביתה

"אהלן, מישהו יודע איפה האוכל?"
 "אהלן, מישהו יודע איפה האוכל?" 
 צילום : רויטרס (ארכיון) 
  
מה דעתכם על המקרה הבא? בית לוויות בניו זילנד תפס על חם "מתאבל סדרתי", שהגיע לארבע לוויות שונות בפרק זמן קצר של שבוע בלבד. המטרה של האיש, בשנות ה-40 לחייו שכלל לא הכיר את המתים, היתה אחת ויחידה – להנות מהכיבוד שהוגש במקום והוא אפילו לא היסס לקחת קצת "טייק אוויי" לביתו.

אחרי שהבינו עם מי יש להם עסק, אנשי בית הלוויות צילמו את מי שזכה לכינוי "הזללן המתאבל" והפיצו את תמונתו במקום כדי להזהיר מפניו. "היה לו תיק עם קופסאות פלסטיק וכשאף אחד לא היה מסתכל, הוא היה לוקח את האוכל", סיפר מנהל בית הלוויות, דני לנגסטראט.

לדבריו, האיש "תמיד היה מאוד שקט ומנומס" ולא נראה שונה משאר משתתפי הלוויות, חוץ מנושא האוכל כמובן. בסופו של דבר, אחד מעובדי המקום נאלץ לקחת אותו לצד והבהיר לו שהוא יכול להמשיך להגיע ללוויות כמה שרק ירצה, אך אם ימשיך לקחת אוכל לביתו – תוגש נגדו תלונה במשטרה. (רויטרס)
 

ארה"ב: תאונת נשק – פלט כדור ופגע באשכיו

אוי, כמה שזה כואב. גבר שנכנס לחנות כלי עבודה בעיר לינווד שבמדינת וושינגטון, כשאקדח טעון תלוי על חגורתו, פלט בטעות כדור ופגע בעצמו באזור הכי רגיש שיכול להיות – האשכים.

האירוע התרחש ביום ראשון בשעות הצהריים, כשבמקום היו לא מעט אנשים. "נשמע רעש חזק שהבהיל הרבה אנשים בחנות", סיפרה דוברת המשטרה המקומית שאנון סשנס. "הוא ירה לעצמו באשכים והיו לו פציעות גם ברגליים. כמובן שהוא היה בהלם".

בעיתון "סיאטל טיימס" דווח כי תחילה הוזעקו למקום כוחות גדולים של המשטרה וכיבוי אש, אך במהרה התברר כי מדובר בתאונה עם נפגע אחד בלבד. "משטרת לינווד ממשיכה לחקור את המקרה, אך נראה כי מדובר בתאונה", אמרה סשנס.
 

איטליה: החתן שריסק את ה"פרארי" שלו

"פרארי טסטרוסה". כואב הלב...
 "פרארי טסטרוסה". כואב הלב... 
 צילום : רויטרס (ארכיון) 
  
רק לפני שלושה שבועות סיפרנו לכם על עובד מוסך בבריטניה שריסק רכב "פרארי" בעלות של למעלה ממיליון שקלים שהיה שייך לאחד הלקוחות, והנה זה קורה שוב – הפעם באיטליה. חתן וכלה ששכרו רכב מסוג "פרארי טסטרוסה" כדי להגיע לחתונה שלהם בסטייל, הרסו לעצמם את מה שאמור היה להיות היום הגדול של חייהם כשהתנגשו בעוצמה ברמזור מיד עם תחילת הנסיעה.

ב"מטרו" הבריטי דווח כי השניים, מהעיר טרוויזו שבצפון איטליה, שילמו 650 אירו כדי לשכור את הרכב היוקרתי שמגיע למהירות של 290 קמ"ש ומאיץ למהירות של 100 קמ"ש בפחות משש שניות. אחרי כמה מטרים של נסיעה, החתן איבד שליטה על ההגה, סטה ממסלול נסיעתו והתנגש ברמזור.

"הם חתמו על הפקדה של 25 אלף אירו לצרכי ביטוח עבור הרכב והם כנראה לא יקבלו עודף", סיפר קצין המשטרה שהופקד על חקירת התאונה. הזוג הצעיר יצטרך להיפרד כנראה מסכום נוסף ולא מבוטל, בעקבות ההערכה כי הנזק לרכב נאמד בלמעלה מ-70 אלף אירו. אם זה לא מספיק, השניים גם נקנסו ב-60 אירו בגלל הנזק שגרמו לרמזור, הנחשב לרכוש ציבורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה