יום שני, 2 במאי 2011

5 אביזרים לאייפד 2

כיסוי שמגן על המכשיר מנפילות, עט שמאפשר לצייר על המסך ומקלדת בלוטות' נסתרת. אנחנו מציגים את האביזרים המשלימים לאייפד 2, שהגיע לישראל ביום שישי האחרון


בזמן שעמדו בתור לאייפד 2 בסוף השבוע, רכשו אנשים גם אביזרים - מתיקים וכיסויים ועד כלים שימושיים. "כלכליסט" מביא את האביזרים שאי אפשר לוותר עליהם.

1. SmartCover, כיסוי הקסם של אפל. כיסוי אלגנטי דק במיוחד בעל מגוון שימושים. מגיע בעור או פוליאורתן ובמגוון צבעים. מגן על המסך, ומתקפל בצורה חכמה שמאפשרת להעמיד את האייפד או להשכיבו. המכשיר ייכנס למצב שינה כשתכסו את המסך, ויידלק כשתרימו את הכיסוי. פרטים: 249 שקל לפוליאורתן, 399 שקל לעור, באידיגיטל, אופיס דיפו וביג בוקס.

SmartCover

2. כיסוי Wrapsol להגנה מרבית. עשוי מהחומר שמשתמשים בו לכיסוי המכוניות של פורמולה 1. החומר הדק, השקוף והקשיח מצליח להגן על האייפד גם אם ייפול כמה מטרים וגם אם ייקבל מכה מפינת שולחן חדה. פרטים: 40 דולר, wrapsol.com.

כיסוי Wrapsol

3. עט לכתיבה על מסך מגע מבית Ten One Design. בניגוד לעטים אחרים בקטגוריה הזאת, העט היפהפה הזה דק ומאפשר לכתוב בכתב יד כמעט טבעי. מצוין למי שרוצה לכתוב הערות באפליקציות מתאימות, ויתאים בייחוד למי שמשתמשים באייפד כדי לצייר. פרטים: 14.95 דולר, tinyurl.com/6xxn6pu.

עט לכתיבה על מסך מגע

4. מתאם HDMI לחיבור למסך גדול. מעולה למרצים ולאנשי עסקים. אם אתם רוצים להראות אפליקציות, אתרים או רעיונות על המסך דרך מקרן או טלוויזיה, המתאם הזה הוא כלי מצוין. פרטים: 219 שקל, באידיגיטל, אופיס דיפו וביג בוקס.

מתאם HDMI לחיבור למסך גדול

5. מקלדת וכיסוי אלומיונים מ־Zagg. ה־ZaggMate הוא כיסוי שזכה לפרס בכינוס Macworld האחרון. הכיסוי דק (מוסיף רק 1/4 אינץ' לעובי האייפד), עמיד ועשוי אלומיניום קשיח כמו האלומיניום שמשמש להכנת מטוסים. כשהוא סגור הוא מגן על המסך של המכשיר. אם רוצים להקליד הופכים את הכיסוי, מעמידים את האייפד ומקלידים על מקלדת בלוטות' המסתתרת בתוך הכיסוי. אפשר להזמין מארצות הברית, ולחרוט אותיות עבריות על המקלדת. פרטים: 99 דולר, tinyurl.com/65xghxe.

מקלדת וכיסוי אלומיונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה