יום שבת, 15 במאי 2010

תאמינו או לא: מי יכול לפתוח 8 חזיות בדקה?



8 בחורות, 8 חזיות, דקה אחת. למקומות, היכון, צא!
 8 בחורות, 8 חזיות, דקה אחת. למקומות, היכון, צא!  

תחרות שנויה במחלוקת בקניון בסין וגם: עובד מוסך בריטי ריסק "פרארי" בשווי 200 אלף ליש"ט, קשיש קרואטי הנחשב לאדם עם הכי הרבה מזל בעולם מוותר על רכושו. מדור שמביא לכם את החדשות הכי הזויות, הכי מפתיעות והכי משעשעות של השבוע מרחבי העולם, והכל אמיתי

חדשות הן בדרך כלל עניין רציני, אולי אפילו רציני מדי, אבל לא במדור הזה. בכל סוף שבוע אנחנו מלקטים עבורכם את הידיעות הכי הזויות, הכי משעשעות והכי מפתיעות מרחבי הגלובוס – ידיעות שיגרמו לכם לתהות האם זה בכלל אמיתי. אז כן, הכל פה אמיתי לגמרי – תאמינו או לא.

סין: תחרות הורדת חזיות שנויה במחלוקת

מי שביקר השבוע בקניון הגדול של העיר גואנגז'ואו שבמרכז סין, זכה לראות מקרוב תחרות מאוד יוצאת דופן. נשים, ובעיקר גברים, עלו בזה אחר זה על במה גדולה שהוצבה במרכז הקניון וניסו לפתוח במהירות המירבית את חזיותיהן של שמונה עלמות חן צעירות שעמדו עליה. למתחרים מותר היה להשתמש ביד אחת בלבד, ומי שהצליח לפתוח את כל החזיות בתוך פחות מדקה, זכה בפרס – תלושים לקניות.

העיתון "גואנגז'ואו דיילי" דיווח כי רוב המבקרים בקניון לא נותרו אדישים לתחרות, וחלקם הגדול מחא כפיים והריע למשתתפים. לעומתם, היו גם כאלה שזעמו בגלל האירוע. "כנראה שזה היה רעיון של אדם מלוכלך", אמר אחד המוכרים בקניון. "למה שמישהו ירצה לקחת חלק במחזה כל כך בזוי?"

בהנהלת הקניון לא התרגשו והסבירו כי האירוע נועד "לקדם את המודעות להלבשה תחתונה של נשים ולסייע לגלות את סודותיה". למרות שרוב רובם של המשתתפים היו גברים, מי שזכתה בתחרות היתה דווקא אישה, שהצליחה לפתוח את שמונה החזיות בתוך 21 שניות בלבד. "זה היה ממש כיף", סיפרה הזוכה המאושרת. "כנראה שניצחתי בגלל שיש לי ניסיון מחיי היום-יום שלי".
 

בריטניה: עובד מוסך ריסק "פרארי" בשווי 200 אלף ליש"ט

דמיינו שמישהו מרסק לכם את ה"פרארי". מה אתם... הייתם עושים?
 דמיינו שמישהו מרסק לכם את ה"פרארי". מה אתם... הייתם עושים? 
 צילום : אימג'בנק/gettyimages (ארכיון) 
  
חשבתם פעם מה יכול להיות הדבר הכי מתסכל בעולם? קבלו דוגמה: בעלים של רכב "פרארי" בשווי 200,000 ליש"ט מבריטניה, שהביא את רכבו למכון בדיקה כדי לעבור טסט, לא יקבל את ה"צעצוע" היוקרתי שלו בחזרה. לפחות לא בחתיכה אחת. אחד מעובדי המכון, צעיר בשנות ה-20 לחייו שלקח את הרכב לסיבוב אחרי הבדיקות, עשה תאונה וגרם לו נזק רב.

ה"טלגרף" הבריטי דיווח כי התאונה התרחשה בניו מלדן שבפרברי לונדון. הרכב, שיכול להגיע למהירות של 315 קמ"ש, התנגש בפנס רחוב, הועף על קיר ומשם נחת הישר לתוך כיכר תנועה. הרכב אמנם ניזוק בצורה קשה, אך הבוחן הצעיר יצא מהתאונה כמעט ללא פגע. אדם שהיה עד לתאונה סיפר: "הנהג נראה די לחוץ כשהוא הבין שהאוטו היה מרוסק, ולא הפסיק לומר שהבוסים שלו יהרגו אותו".

מהמשטרה נמסר כי למרות הרכב ה"מיוחס" שהיה מעורב בתאונה, הם מתייחסים אליה כמו לכל תאונה רגילה. ומה עם בעל הרכב, אתם שואלים? אדם המכיר את פרטי האירוע סיפר כי הוא "בהחלט לא היה מרוצה לגלות שהמקור שלו לגאווה ושמחה רוסק".
 

קרואטיה: האדם הכי בר מזל בעולם מוותר על הכסף

גם זכה בלוטו וגם קיבל את החיים במתנה לא פחות משבע פעמים
 גם זכה בלוטו וגם קיבל את החיים במתנה לא פחות משבע פעמים 
 צילום : אימג'בנק/gettyimages (ארכיון) 
  
חשבתם פעם מיהו האדם הכי בר מזל בעולם? ה"טלגרף" הבריטי הביא השבוע את סיפורו של פרנקו סלאק, מורה למוזיקה בן 81 מקרואטיה, ששרד במהלך השנים שבעה אירועים שיכלו להסתיים בקלות במותו. עכשיו, חמש שנים אחרי שזכה בסכום של כמעט 900 אלף דולר (מזל כבר אמרנו?) והתחתן בפעם החמישית, החליט סלאק לעזוב את הבית המפואר שבנה לעצמו, לחלק את רכושו לבני משפחתו ולחבריו, ולשוב לדירתו הצנועה בעיר פטריניה.

אז למה נחשב סלאק לאדם הכי בר מזל בעולם? סיפורו המופלא מתחיל אי-שם ב-1962 כשרכבת שבא הוא נסע מסרייבו לדוברובניק ירדה מהפסים ונפלה לתוך נהר קפוא. 17 בני אדם טבעו או קפאו למוות, אך סלאק שרד. שנה לאחר מכן הוא ניצל ממוות בטוח לאחר שאחת מדלתות המטוס שבו הוא טס נקרעה, אך הוא נפל על ערימת חציר. בתאונה הזו נרשמו 19 הרוגים. לאחר מכן שרד סלאק אירועים נוספים כגון פיצוץ של מיכל הדלק ברכבו, פגיעת אוטובוס והתנגשות חזיתית שגרמה למכונית שבה הוא נסע להידרדר מגובה של עשרות מטרים.

"מעולם לא חשבתי שאני בר מזל כששרדתי את ההסתבכויות שלי עם המוות. חשבתי שאני חסר מזל שהייתי שם מתכתחילה", סיפר השבוע הקרואטי שהחליט לוותר על החיים הטובים. לדבריו, כל מה שהוא רוצה כרגע זה לחיות חיים שקטים לצד אשתו. "כל מה שאני צריך בגילי זה את קתרינה שלי. הכסף לא ישנה עבורי דבר".
 

ארה"ב: שדדו רכב ומצאו בתוכו גופה

מי גונב רכב מחברת לוויות?
 מי גונב רכב מחברת לוויות? 
 צילום : רויטרס (אילוסטרציה) 
  
שודדים מהעיר קליבלנד שבמדינת אוהיו מצאו להם יעד מקורי במיוחד לפריצה – בית לוויות מקומי. הם הגיעו למקום באישון לילה, לקחו ממנו ציוד מחשב ונמלטו באחד מרכבי החברה. מה שהשודדים לא ידעו, זה שבתוך הרכב היתה מונחת גופת אישה.

ההפתעה התגלתה רק במהלך הנסיעה והשודדים השאירו את הגופה מצד הכביש. לאחר מכן הם נטשו את הרכב ונמלטו עם הציוד, אך גילו גם מחווה הומנית – על הרכב הושאר פתק ובו המיקום של הגופה, שאכן נמצאה בתוך זמן קצר כשהיא מונחת על אלונקה.

המשטרה פתחה בחקרה, אך טרם עצרה חשודים. למנהל חברת הלוויות, ג'ים מרפי, לא נותר אלא להתנצל בפני המשפחה של האישה, שעברה חוויה מרתקת אחרי מותה. לדבריו, מדובר בתקלה חמורה, כיוון שלא נהוג להשאיר את הגופות בתוך הרכבים כשהמקום סגור. (איי.פי)
 

פינלנד: גם לדובי שלכם מגיעה חופשה

תסתכלו לדובי בעיניים. לא מגיעה לו חופשה?
 תסתכלו לדובי בעיניים. לא מגיעה לו חופשה? 
 צילום : אימג'בנק/gettyimages 
  
מה לא עושים בשביל להרוויח קצת כסף. חברה חדשה בפינלנד מציעה שירות מיוחד: דובי הצעצוע שלכם עייף? אתם יכולים לשלוח אותו לחופשה בלפלנד, מקום מושבו של הסנטה קלאוס, כדי שינוח מכל המשחקים וההתכרבלויות. מחירו של התענוג הוא 110 עד 170 אירו, תלוי בסוג החבילה שתבחרו.

רוצים לשלוח את הדובי שלכם לחופשה? כנסו, כנסו

חבילת הבסיס של חברת "טדי טורס לפלנד" כוללת סיור בעיר הבירה של לפלנד רוביניימי וביקור אצל סנטה. החברה תדאג שהדובי שלכם יקבל מתנה, ישלח לכם גלויה מהחופשה וישוב הביתה עם תמונות למזכרת. מי שיבחר בחבילה המשודרגת יקבל גם סיור בחוות האיילים של סנטה קלאוס ויזכה לנסוע ברכב שלג.

נכון לעכשיו, החברה מציעה את השירות רק בחורף, אך בעתיד הסיורים יתקיימו במשך כל השנה. ומה קורה אם תרצו להצטרף לדובי שלכם? "בני אדם או בעלי חיים אינם יכולים להשתתף בטיולים", נכתב באתר חברה. (רויטרס)

 לדעתי:אחת הכתבות המיוחדות של השבוע[=

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה