יום שישי, 28 במאי 2010

לאסוף מחצבים, לחסל מרגלים



הלחמו בתוכנות אנטי וירוס מזויפות, מצאו את כל התמונות שגוגל לא מאתר עבורכם ושחקו מוח חסר גוף. תוכנות השבוע

 

ESET Rough AV removal Tool

 
יש לא מעט נוזקות מסוכנות, שמתחזות לתוכנות אנטי-וירוס לגיטימיות על מנת להסתנן למחשב. למעשה, אחוז ניכר מהוירוסים מגיעים דרך תוכנות אנטי-וירוס מזויפות. בדיוק לשם כך חברת ESET יצרה כלי יעיל להסדרת התוכנות המזויפות. התוכנה סורקת ומנקה את המחשב ומשתמשת במאגר נתונים שמתעדכן באופן שוטף.

גודל הקובץ: 180Kb

מחיר: חינם

להורדת ESET Rough AV removal Tool
 

Extreme Picture Finder

 
מחפשים תמונה של איגואנה ומוצאים את אותן התמונות שוב ושוב? זקוקים ליישום שיידע לחפש במקומות שאתם לא יכולים להגיע אליהם? הורידו את Extreme Picture Finder ותנו לו לעשות את העבודה עבורכם. המשתמש צריך לבחור קטגורית תמונות, והתוכנה מבצעת חיפוש נרחב ומאתרת תמונות בהתאם לקטגוריה המבוקשת. כמה פשוט, ככה יעיל.


גודל הקובץ: 2.3Mb

מחיר: 29.95$

להורדת Extreme Picture Finder
 

Spyware Doctor

 
תוכנה לסריקת המחשב לאיתור רוגלות ורכיבים לא רצויים אחרים. כבר בהפעלתה הראשונית, תתבצע סריקה אוטומטית של המחשב למציאת רכיבי ריגול ושאר מזיקים. התוכנה כוללת מספר עזרים שיסייעו לכם להגן על המחשב בזמן אמת מפני חוטפי דפדפנים, רכיבי Active-X לא מוכרים, עוגיות (cookies) ועוד. קיימת אפשרות להעביר את הרכיבים שנמצאו להסגר במקום להסירם לחלוטין, וזאת על מנת לאפשר את שיחזורם, במידה ויש צורך בכך (תוכנות מסויימות לא יפעלו ללא הרכיבים שאולי הוסרו). גירסה זו הינה חינמית, אך אפשרויות מתקדמות נוטרלו (קיימות בגירסה בתשלום).

גודל הקובץ: 35Mb

מחיר: חינם

להורדת Spyware Doctor
 

Cortex Command

 
ב-Cortex Command תשחקו אדם המחפש אחר מחצבים יקרים בטבע. בעזרת מוח חסר גוף תוכלו לשלוט מרחוק על משובטים, רובוטים, חלליות, מכונות יריה וכדומה. תרחיש טיפוסי מתחיל עם שלב הבנייה, בו ניתן לעצב את הבונקר מהשלב הראשוני, ולאחר מכן ניתן לאתר זהב מהשטח על מנת לרכוש עוד ספינות, חיילים, כלי נשק, כלי חפירה והגנות. בואו להנות מקצת קטל טקטי בגרסת ההדגמה של המשחק.

גודל הקובץ: 39Mb

מחיר: חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה