יום שני, 10 במאי 2010

הורדה|Crysis - Razor1911

Crysis

מפותח על ידי לא אחרת מאשר חברת קרייטק (Crytek) - אותה מפתחת מוכשרת שיצרה ת אחד מהמשחקים הכי מדוברים של השנים האחרונות הלו הוא FarCry. בעוד שרבים מצפים להמשך ל-FarCry, ל-CrySis אפשר לקרוא המשך רוחני ותו לא, אין כאן קשר עלילתי בכלל אבל יש אי טרופי וגרפיקה שתשאיר אתכם פעורי פה. מה צפוי לנו בגרפיקה? מה דעתכם על עלים בודדים שנעים ונשברים תוך תנועה שלכם ביער? על היכולת לחתוך עץ לשניים עם מכונת הירייה שלכם? על שימוש מדהים באור, HDR ו-... טוב הבנתם את הקטע ואם אתם מכירים את FarCry אתם יודעים בדיוק למה החברה הזו מסוגלת.

Crysis נפתח עם נפילתו של מטאור מוזר על אי טרופי אי שם ואתם כנחת אמריקאי עשוי ללא חת יוצאים יחד עם הצוות שלכם לאזור. כמובן שאתם לא היחידים שיודעים שהמטאור נפל שם ובהגיעכם למקום אתם צריכים להיאבק בכוחות הקוריאנים שכבר נמצאים שם - הרי כל אחד רוצה זכות ראשונים לחקור את המטאור לא? זמן מה לאחר מכן תבינו שהאוייב האמיתי הגיע עם המטאור, ותאחדו כוחות בניסיון להביס את הפלישה החייזרית. החברה בקרייטק לא רוצים להביא רק גרפיקה של הדור הבא אלא גם עלילה מהדור הבא, זוכרים את Deue Ex ובכן גם כאן המטרה היא שההחלטות שלכם ישפיעו על המשך העלילה ועל הסיפור. לקרייטק נמאס מהמשימות הרגילות בהן צריך להגיע מנקודה א' ל-ב' תוך מילוי מטרות מסויימות! אין כאן גם את אלמנט הכישלון שקיים במשחקי יריות אחרים - אם דמות מפתח שהייתם אמורים להגן עליה נהרגת, המשחק לא ייגמר ויאלץ אתכם לחזור לשמירה קודמת, אלא פשוט נתונים מסויימים שיכלו לעזור לכם לא יגיעו לידיכם והמשמעות היא שאולי לקראת סוף המשחק יהיה לכם יותר קשה, אבל בכל אופן תוכלו לסיים את המשחק. דוגמא נוספת ממש לקוחה מהמשחק - בעת שאתם בדרככם להביא תחמושת שהתבררה כיעילה במיוחד נגד החייזרים תקבלו קריאת מצוקה בקשר מחבריכם האוקראינים (עכשיו הם חברים שלנו, מה?). הם נקלעו לקרב עם החייזרים והם מבקשים עזרה וכאן אנחנו יכולים להחליט מה לעשות - האם נמשיך לבסיס להתחמש תוך התעלמות מוחלטת? או שמא נרד מהמסוק בקרבת שטח וגם אז האופציות לא נגמרות, האם נעזור לקוריאנים? אולי סתם נסתכל על הקרב שלהם? ואולי בכלל נהרוג את כולם? אם תבחרו לעצור ולעזור התחמושת שלכם יכולה לאזול אבל מצד שני תיזכו לקבל נשק מיוחד שלא תהיה לכם גישה נוספת אליו עוד הרבה זמן במהלך המשחק! וזה עוד מאפיין של המשחק - יש כאן איזון בין בונוסים שנקבל לבין רמת הסיכון שנהיה מוכנים לקבל על עצמנו.

כמובן שנשאלת השאלה איזה סוג של מחשב צריך על מנת להריץ משחק כל כך מתוחכם ומתקדם וגם כאן קרייטק כבר נתנו תשובה - מטרתם היא שכל מחשב עד גיל שנתיים מרגע יציאת המשחק לשוק יתאים - כלומר אם המשחק אכן יצא בסוף 2007, כל מחשב מסוף 2005 והלאה אמור להיות מסוגל להריץ את המשחק. מצד שני אם אתם רוצים את החוויה האולטימטיבית עם כל האפקטים הגרפיים תצטרכו להצטייד בכמה דברים:

* מחשב מרובה ליבות עם מעבד 64 ביט. לטענת קרייטק מעבד 64 ביט ייתן שיפור של 10-15% בביצועים כאשר ריבוי הליבות ייאפשר טיפול מציאותי יותר בפיזיקה ובאיטלגינציה הממוחשבת.
* כרטיס מסך עם תמיכה ב-Directx 10. נכון להיום הכרטיסים היחידים שתומכים הם סידרת ה-8800 של Nvidia אבל עד יציאת המשחק יהיה מבחר הרבה יותר גדול כמו גם ירידת מחיר שתהפוך את הכרטיסים למשהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו.
* מערכת הפעלה מסוג ויסטה. נכון לעכשיו Directx 10 יצא רק לחלונות ויסטה למרות שכבר דיברו על שידרוג של Directx 9 לגירסה שתיתן ביצועים מקבילים. זו נקודה שנצטרך לחכות ולראות איך הדברים יתפתחו לגביה.

ובכן לא נראה שיש מה לדאוג לגבי הצלחתו של Crysis. כבר עכשיו הרשת עמוסה בדיבורים עליו, הציפיות גדולות ובינתיים מסרטוני משחקיות ותמונות אין ספק שקרייטק עומדת בכל מה שאמרה בכל הקשור לפן הגרפי. האם המשחק יהיה מהפכני בכל הקשור לניהול העלילה? יש סיכוי טוב שכן כיוון שנראה שהחברה משקיעה המון בתחום, אבל את זה נוכל לדעת רק כשהמשחק יצא. גם אם קרייטק לא יעמדו בכל מה שהבטיחו בפן העלילתי, הרי שיש לנו כאן משחק מנצח - גרפיקה כמותה לא ראינו מעולם על מסך המחשב שלנו וסיגנון משחק מוכר ואהוב. קרייטק פשוט לא יכולה לפספס!

סיקור: Freak.

דרישות מערכת (תודה ל"יניב51"):
מינימום:
חלונות XPויסטה
מעבד במהירות 2.8 ג'יגה הרץ ( לויסטה: מעבד במהירות 3.2 ג'יגה הרץ )
1 ג'יגה זכרון RAM ( לויזיה: 1.5 ג'יגה )
*כרטיס מסך בעל 256 מגה זכרון RAM
12 ג'יגה פנויים על גבי הכונן הקשיח

מומלצות:
חלונות XPויסטה
מעבד Intel Core 2 DUO במהירות 2.2 ג'יגה הרץ או מעבד AMD Athlon 64 X2 4400+
2 ג'יגה זכרון RAM
כרטיס מסך: NVIDIA GeForce 8800 GTS

*כרטיסי מסך נתמכים:
NVIDIA GeForce 6800 GT או גבוה יותר ; ATI Radeon 9800 Pro או גבוה יותר.

-----------------------------------------------

הוראות התקנה:

1. לחלץ את קובץ הISO מהWinRAR לתוך המחשב
2. לדמות את הקובץ עם התוכנה Daemon Tools, או לצרוב עם נרו (כפתור ימני > פתח באמצעות > נרו, ולצרוב
3. להתקין עם הסיריאל: C6AS-WEHB-F4W6-M4U2-1911
4. להתקין עידכונים (לא חובה)
5. להכניס את הקראק לתיקייה של המשחק (הורדה מMU, לינק אחרון
6. לשחק

-----------------------------------------------


עידכונים למשחק: (מתקן המון באגים ועוד כמה דברים שלא הבנתי)
עידכון 1.1:
http://freakshare.net/files/mkc8kdk9/Crysis.Update.1.1.-ViTALiTY.rar.html
עידכון 1.2:
http://freakshare.net/files/djbctzla/Crysis.Update.1.2-ViTALiTY.rar.html

זה פשוט ההתקנה פשוט מתקינים את הפאץ' ומעבירים קראק זהו :

לינקים להורדה
bitroad
[לינק-1]
shareflare
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
extabit
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
mangoshare
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
superfastfile
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
x7
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
up-file
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
upload-il
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
fileflyer
[לינק-1] [לינק-2] [לינק-3] [לינק-4] [לינק-5] [לינק-6] [לינק-7]
megaupload
[לינק-1]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה