יום ראשון, 9 במאי 2010

Alan Wake: הביקורות הראשונות

הרוב מתלהבים מאוד מכותר הפעולה החדש של יוצרי מקס פיין, אך יש גם כאלו שמוצאים אותו משעמם ובינוני

Alan Wake, כותר הפעולה החדש של חברת Remedy (יוצרי הלהיט הקלסי "מקס פיין"), צפוי להגיע למדפי החנויות בשבוע הבא. במדינות שבהן משווקת קונסולת האקס-בוקס 360 באופן רשמי כבר זכו אתרי המשחקים לקבל עותקים להתרשמות, והביקורות הראשונות עושות את דרכן לרשת.


ניתן בהחלט לומר שרוב הביקורות חיוביות. ב-CVG מעניקים למשחק ציון 9,ומשבחים את הדמויות, העלילה והעולם העשיר והמרתק. בערוץ הטלוויזיה G4 מסכימים,ומציינים לטובה גם את הקרבות המהנים(ציון סופי: 4 מתוך 5). אתר IGN האמריקני מעניק למשחק ציון 9, וקובע כי למרות שהוא סובל מחוסר מקוריות מדובר במשחק ממכר ומהנה.

הביקורת של אתר יורוגיימר(המשובח לטעמנו) שונה במקצת, ומעניקה למשחק ציון 7. לטענת המבקרת אלי גיבסון מדובר במשחק מיושן, שהיה זוכה להערכה רבה יותר אילו היה מגיע לחנויות לפני 3 שנים. העלילה שלו מלאה קלישאות ולא מותחת, והאקשן אינו מאתגר או מקורי במיוחד. המשחק זוכה להמלצה כמתאים להשכרה של סופ"ש ולא לקנייה.

ממוצע ציוני הביקורות עומד נכון לרגע זה על 83. לסיכום התרשמתי מהביקורות הרבות אותן קראתי, מסתמן ש-Alan Wake הוא כותר פעולה מהנה ומאתגר, אך בהחלט לא מהפכני - וקשה להבין מדוע נדרש זמן רב כל-כך לצורך השלמת פיתוחו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה