יום שני, 10 במאי 2010

תוכנות מומלצות לגיימרים

רוצים ליצור משחק הרפתקה משלכם, לצלם את הרגעים המיוחדים בתוך המשחק, לזרז או להאט את קצב המשחק או לשחק משחקי דוס עתיקים? אספנו מספר תוכנות שימושיות לגיימרים

Asoftech Speeder

רוצים לראות את הקליע מתקרב אליכם בהילוך איטי? רוצים לירות בקצב אש שאפילו מק"כ צבאי היה מתעייף ממנו? Asoftech Speeder היא התוכנה בשבילכם. מדובר בתוכנה ייחודית המאפשרת לשנות את המהירות של משחקים מקוונים ויישומים ב-256 דרגות מהירות שונות. היכולת להאט את פעולת המסך נותנת לשחקנים את האפשרות לשפר את זמני התגובה שלהם, בעוד הגברת המהירות תהווה אתגר לשיפור הרפלקסים והיכולות. אם אתם אמיצים, נסו להאיץ את המשחק למהירויות מטורפות ולבחון איך אתם מגיבים לאקשן בלי הפסקה.

גודל קובץ: 1.8Mb

מחיר: 20$ (14 ימי ניסיון חינם)

להורדת Asoftech Speeder


Fraps

כלי עזר מתקדם לכל גיימר וחובב משחקים. התוכנה מסוגלת למדוד את מספר המסכים לשניה ולבדוק את הביצועים של משחק מסויים על המחשב שלכם, לאסוף תמונות בקלות כדי להראות לחברים את הניצחון שלכם ואף ליצור סרטון של כל המתרחש על המסך. גם מבלי לרכוש את התוכנה, ניתן להשתמש באפשרויות רבות בחינם, שיאפשרו לכם לתעד את הרגעים המרגשים ביותר במשחק.

גודל קובץ: 2Mb

מחיר: 37$ (אפשרויות מוגבלות חינם)

להורדת Fraps

DOSBox

DOSBox מדמה את הפעילות של DOS על מערכות הפעלה חדשות של חלונות, כך שניתן להריץ תוכנות שנוצרו בתחילת דרכו של המחשב האישי. התוכנה שימושית במיוחד עבור משחקים ישנים, שלא ניתן לשחק על מערכת ההפעלה חלונות. אם אתם חובבי נוסטלגיה, חזרו לימים הטובים והישנים עם אינספור משחקים קלאסיים!

גודל קובץ: 1.5Mb

מחיר: חינם

להורדת DOSBox

Adventure Maker

תמיד חלמתם ליצור משחקי מחשב מהוללים? Adventure Maker הינה תוכנה ליצירת משחקי מחשב או משחקי PSP, בעלת ממשק קל ונוח, שמיועדת לאנשים ללא כל ידע בתכנות. על מנת ליצור משחק יש לייבא אל תוך התוכנה תמונות רקע אשר יהוו את המיקום של המשחק. לאחר מכן, יש להגדיר נקודות מגע על התמונות וכיצד המשחק יתנהג במקרה של נגיעה בהן.

גודל קובץ: 16Mb

מחיר: חינם

להורדת Adventure Maker





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה