יום שבת, 22 במאי 2010

תאמינו או לא: למשוך מטוס בעזרת העפעפיים





אל תנסו את זה בביתגבר סיני משך מטוס קל למרחק של 5 מטרים בעזרת עיניו, צעיר מארה"ב השתכר ונעצר כשהוא עירום באמבטיה של אדם זר, נינג'ות הבריחו שודדים באוסטרליה. מדור שמביא לכם את החדשות הכי הזויות, הכי מפתיעות והכי משעשעות של השבוע מרחבי העולם, והכל אמיתי

חדשות הן בדרך כלל עניין רציני, אולי אפילו רציני מדי, אבל לא במדור הזה. בכל סוף שבוע אנחנו מלקטים עבורכם את הידיעות הכי הזויות, הכי משעשעות והכי מפתיעות מרחבי הגלובוס – ידיעות שיגרמו לכם לתהות האם זה בכלל אמיתי. אז כן, הכל פה אמיתי לגמרי – תאמינו או לא.


סין: משך מטוס קל למרחק של 5 מטרים עם העפעפיים

מומחה לאמנויות לחימה מסין הצליח לבצע השבוע פעלול שלא ממש מומלץ לנסות בבית. דונג צ'אנגשנג, בן 50, משך מטוס קל במשקל של חצי טון למרחק של חמישה מטרים בעזרת חבלים שחוברו... תחזיקו חזק – לעפעפיים שלו באמצעים קרסים וחבלים.

העתיון "סיטי דיילי" דיווח כי האירוע עוצר הנשימה התרחש לעיני כמה מאות בני אדם, בהם לא מעט צלמים, במרכז התערוכות הבין-לאומי של העיר צ'נגצ'ון. לדונג, שמתאמן בקונג-פו כמעט 40 שנה, לקח פחות מדקה לבצע את המשימה.

"בעבר כבר משכתי רכב, אבל זו הפעם הראשונה שאני עושה את זה עם מטוס", סיפר דונג הנרגש אחרי האירוע. "אם להיות כן, לא השתמשתי במלוא הכוח שלי ואני חושב שיכולתי למשוך את המטוס לאותו המרחק עוד שלוש פעמים. הגוף שלי בנוי לכך, אבל זה יכול להיות מסוכן מאוד לאנשים רגילים, אז אני לא רוצה שאף אחד יחקה אותי".
 

ארה"ב: הפתעה בבית – צעיר זר שיכור ועירום בתוך האמבטיה

התחיל במסיבה, נגמר במעצר
 התחיל במסיבה, נגמר במעצר 
 צילום : רויטרס (ארכיון) 
  
המדור ידוע כחובב סיפורים על שיכורים, אז קבלו עוד אחד לאוסף. צעיר בן 18 נמצא השבוע כשהוא בעירום מלא ובלי הכרה בתוך אמבטיה של אדם זר לחלוטין בעיירה קטנה במדינה אינדיאנה.

בעל הבית, ריצ'רד גואל, התעורר בשעה חמש בבוקר לאחר ששמע דפיקות על הדלת ומצא בפתח ביתו שני צעירים, שסיפרו לו כי חברם נכנס בטעות אל הבית ומאז לא יצא. גואל נכנס לחדר האמבטיה ונדהם לגלות שם את הצעיר כשהוא שוכב שיכור לחלוטין וללא בגדים מתחת למים זורמים.

גואל הזמין ניידת משטרה והצעיר השיכור נלקח למעצר. חבריו סיפרו שהוא אמור היה להגיע לבית אחר, אך התבלבל. כעת הוא צפוי להיות מואשם בהתפרצות לשטח פרטי והתפרעות תחת השפעת אלכוהול. (איי.פי)
 

אוסטרליה: כמו בסרטים – נינג'ות הבריחו כנופיית שודדים

נינג'ות נגד שודדים
 נינג'ות נגד שודדים 
 צילום : רויטרס (ארכיון) 
  
זה מה שנקרא להיות במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. שלושה שודדים שהבחינו בסטודנט לרפואה מגרמניה בסמטה חשוכה בסידני, היו בטוחים שמדובר בטרף קל. מה שהשלושה לא ידוע זה שבאותה הסמטה ממוקם בית ספר לאומנויות לחימה, שתלמידיו בדיוק סיימו את האימון.

אחד התלמידים, שהבחין בשלושת השודדים תוקפים את הצעיר בן ה-27, מיהר לספר על כך למדריך ולחבריו, והשודדים נדהמו לראות חבורה של נינג'ות רצה לעברם עם מסכות שחורות ובגדים מסורתיים. באמצעי התקשורת באוסטרליה דווח כי השודדים נמלטו על נפשם, לא לפני שפצעו קלות את הקורבן והצליחו לגנוב ממנו טלפון נייד ואייפוד. בסופו של דבר הם נעצרו על ידי המשטרה.

"יצאנו החוצה והתחלנו לרוץ לעברם", סיפר המדריך קיילן סוטו, שקרא לתלמידיו לרדוף אחר השודדים. "החבר'ה האלה הסתובבו, ראו חמישה לוחמי נינג'ה במדים שחורים רצים אליהם וברחו". אחד מתלמידיו הוסיף כי השודדים בחרו לפעול "במקום הגרוע ביותר בסידני".
 

סין: פרופסור באוניברסיטה שארגן אורגיות הולך לכלא

והנה עוד ידיעה מסין, ששוב מצדיקה את מעמדה כמדינה שלא מתפשרת כשמדובר בספר החוקים הנוקשה שלה. פרופסור בן 53 למדעי המחשב, שהורשע כי ניהל מועדון חברים של אורגיות וחילופי זוגות בשלוש השנים האחרונות, נשלח השבוע לשלוש וחצי שנות מאסר. 18 חברי המועדון האחרים היו הסינים הראשונים מזה 20 שנה שהורשעו ב"הפקרות קבוצתית" והם נידונו לעונשי מאסר של עד שנתיים וחצי.

הפרופסור, מה יאוהאי, טען לכל אורכו של המשפט כי אינו אשם והודיע כי בכוונתו לערער על גזר הדין. "מה שעשינו היה בשביל השמחה שלנו. האנשים בחרו לעשות את זה מרצונם החופשי והם ידעו שהם יכולים להפסיק בכל עת. לא הפרענו לאף אחד", הבהיר הנאשם. "הנישואים הם כמו מים ואתה חייב לשתות אותם, אבל חילופי הזוגות הם כמו כוס יין - אתה יכול לשתות אם אתה רוצה, אבל אם אתה לא אוהב אז אל תשתה".

הפרשה, שהתפוצצה בחודש אוגוסט אשתקד, ריתקה את הסינים ועוררה ויכוח על חוקיות מעשיהם של הפרופסור וחברי הקבוצה שהקים. היו שצידדו בנאשמים ואמרו כי מעשיהם לא הזיקו לאיש, אך בעל טור מוכר בסין כתב: "החוק מתבסס על כבוד למנהגים ולמוסר. הם בלבלו בין המותר והאסור והרעילו את האווירה החברתית. איך אתם מעיזים להגיד שהם לא הזיקו לאחרים?" (רויטרס)
 

איטליה: פיצה נאפתה בעזרת ארונות קבורה

אז איך תרצו את פיצת ארון הקבורה שלכם?
 אז איך תרצו את פיצת ארון הקבורה שלכם? 
 צילום : רויטרס 
  
העיר נאפולי שבדרום איטליה מוכרת בין היתר בזכות הפיצריות המפורסמות שלה, אבל ספק אם תרצו לאכול שם בעקבות חקירה שנפתחה בשבוע האחרון. העיתון "איל ז'ורנלה" דיווח ביום שני כי המשטרה חושדת שבמספר מקומות בעיר אופים את הפיצה בעזרת עצים מארונות קבורה, שהוצאו מתוך קברים.

"הפיצה, אחד הסמלים הידועים של נאפולי, ספגה מכה קשה בעקבות חשדות ממשיים שלפיהם נאפתה בעזרת עץ מארונות קבורה", נכתב בעיתון. על פי החשד, גנבים הוציאו ארונות קבורה מהאדמה, פירקו אותם ומכרו את העץ לפיצריות ברכבי העיר. הרוכשים ככל הנראה ידעו את מקור העצים, אך לא היססו בגלל שיקולים כספיים.

אין זו הפעם הראשונה שבה בתי העלמין של נאפולי משמשים יעד למעשי גניבה של כנופיות מקומיות. בשנה שעברה נגנבו מבית העלמין הגדול בעיר 5,000 כדים עם פרחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה